Objednávka a dodanie

Viete nakupovať aj bez registrácie. Ak sa však zaregistrujete, poskytujeme Vám rôzne výhody, ako napríklad: zľavu na prvý na nákup či možnosť uložiť si produkty do obľúbených položiek, kde si ich môžete neskôr pozrieť, prípadne objednať. Taktiež si môžete uľahčiť proces zadania objednávky, nakoľko Vaše fakturačné a dodacie adresy budú archivované a nemusíte ich vždy vypĺňať.

V e-shope pri každom produkte zistíte, či je k dispozícii v centrálnom sklade, a ak nie je, tak aká je dodacia lehota.

Stav Vašej objednávky môžete sledovať online – stačí vložiť číslo Vašej objednávky (nájdete ju v e-maili od nás) sem: Sledovanie objednavky

Akonáhle je tovar pripravený na expedíciu, dostanete od nás e-mail. Dodanie trvá zvyčajne 3-5 pracovných dní. 

Doručenie na Vašu adresu: tovar skladom odosielame zo skladu do 24 hodín od objednania. Hneď ako zásielku odovzdáme prepravcovi, informujeme Vás e-mailom a SMS správou o čísle zásielky. Pohyb Vašej objednávky potom môžete sledovať priamo na stránkach prepravcu. Doručenie prepravcom prebehne v priebehu 1-2 pracovných dní od odoslania.

Ak ste sa rozhodli objednávku zrušiť, napíšte nám prosím dôvod zrušenia Vašej objednávky, radi Vám poskytneme alternatívne riešenie. Budeme sa Vám snažiť vyhovieť a urobíme maximum pre to, aby ste boli spokojný.
Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Ak by sa stalo, že sa rozhodnete odstúpiť od kúpnej zmluvy, je možné tovar zakúpený cez e-shop (Odstúpenie od kúpnej zmluvy) vrátiť do 14 dní.
Dbajte na to, že:

  • tovar musí byť v kompletnom a nepoškodenom stave, vrátane všetkého príslušenstva, ktoré bolo dodané spoločne s tovarom
  • tovar nesmie byť opotrebovaný alebo poškodený nad rámec bežného vyskúšania pri bežnom nákupe v kamennom obchode
  • tovar konzumného charakteru (napr. granule, konzervy…) možno vracať iba v neporušenom originálnom obale. Tovar môžete tiež zaslať na náš sklad: na adresu: Trojičné námestie 12, 821 06 Bratislava.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Najefektívnejšie je kontaktovať priamo prepravcu, ktorý Vám zásielku doručuje. Pre rýchlejšiu komunikáciu si prosím pripravte číslo zásielky, ktoré sme Vám poslali v potvrdení o expedícii.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Platba a fakturácia

Potvrdenie o prijatej platbe zasielame automaticky na Váš e-mail, a to obratom po spracovaní platby. Upozorňujeme, že spracovanie platby u štandardných bankových prevodov trvá 2 pracovné dni, skoršie potvrdenie nie je možné.

Potrebujete viac informácií – napíšte nám

Po spracovaní objednávky automaticky zasielame faktúru elektronicky na Váš e-mail aj s linkom na sledovanie objednávky, kde po vložení Vašich údajov (sledovacie číslo a e-mailová adresa) je možné si ju opätovne stiahnuť. V prípade, že ste registrovaný užívateľ, faktúru nájdete kedykoľvek po prihlásení sa do svojho konta.
Ak faktúru nebudete vedieť nájsť, napíšte nám prosím číslo objednávky, a my Vám ju pošleme obratom.
Kontaktný formulár

Zákaznícky servis a reklamácia

Ak prihlásenie bolo neúspešné, môžete si požiadať o zaslanie nového hesla, kliknutím na tlačidlo: Zabudli ste svoje heslo? V prípade, že ste zabudli Vašu e-mailovú adresu, kontaktujte nás prosím.
Kontaktný formulár

Ak ste zmenili Vašu e-mailovú adresu, viete zaznamenávať túto zmenu aj na našej stránke. Najprv sa prihláste pomocou starej e-mailovej adresy a hesla. V sekcií Moj účet – detaily účtu nájdete aj Vaše Osobné údaje, kde môžete aktualizovať Vašu e-mailovú adresu.

Ak ste zabudli zadať Váš kupónový kód, kontaktujte nás a my Vám ho dodatočne pridáme. Nemusíte vytvárať novú objednávku.

Robíme všetko preto, aby popisy našich produktov boli prehľadné a poskytli čo najviac užitočných informácií. V prípade, že Vám chýba nejaký parameter alebo bližší popis produktu, môžete nás kontaktovať vo formulári, ktorý nájdete na našej stránke. Budeme sa snažiť o čo najrýchlejšiu odpoveď.
Kontaktný formulár

Je nám ľúto, že doručený tovar nie je v poriadku. Urobíme všetko preto, aby sme situáciu čo najskôr vyriešili. Prosíme, v reklamačnom formulári, ktorý nájdete na našej stránke, čo najpodrobnejšie popíšte čo sa stalo, prípadne doplňte fotografiami a nezabudnite na číslo objednávky a svoje kontaktné údaje. Ozveme sa Vám čo najskôr, s návrhom riešenia.

Po odoslaní formulára Vám zašleme na uvedený e-mail automatické potvrdenie, že bola Vaša reklamácia prijatá. V prípade, že potvrdzujúci e-mail nedostanete, kontaktujte naše reklamačné oddelenie. Kontaktné údaje nájdete na našej stránke

Reklamačný formulár

Je nám ľúto, že sa u zakúpeného tovaru vyskytli nedostatky alebo chyby. Do dvoch rokov od zakúpenia tovaru, je možné si uplatniť reklamáciu. Na uplatnenie reklamácie je nutné vyplniť reklamačný formulár, ktorý nájdete na našej stránke. V kolónke “Druh závady” vyberte možnosť “INÉ”, a čo najpodrobnejšie popíšte čo sa stalo, prípadne doplňte fotografiami a nezabudnite na číslo objednávky a svoje kontaktné údaje.
Uvedomujeme si nepríjemnosti reklamačného procesu pre každého nášho zákazníka a snažíme sa priebeh reklamácie uľahčiť tak, aby všetko prebehlo rýchlo a k obojstrannej spokojnosti. Budeme Vás preto, v čo najkratšej možnej dobe kontaktovať s návrhom riešenia.

Po odoslaní formulára Vám zašleme na uvedený e-mail automatické potvrdenie, že bola Vaša reklamácia prijatá. V prípade, že potvrdzujúci e-mail nedostanete, kontaktujte naše reklamačné oddelenie. Kontaktné údaje nájdete na našej stránke.

Reklamačný formulár

V prípade, že viac nemáte záujem o odber noviniek a akcií, môžete ho zrušiť v dolnej časti zaslaného e-mailu, alebo nám prosím napíšte Vaše kontaktné údaje a my ho zo zoznamu príjemcov informácií o novinkách a akciách odstránime.
Odoslať kontakt k odstráneniu