Reklamácia – 5 krokov k úspešnému zaslaniu reklamácie

Vážený zákazník!

Vyskytol sa problém so zakúpeným výrobkom na našom e-shope?

Rozumieme Vám. Preto Vám radi pomôžeme s reklamáciou. Pokúsime sa to vyriešiť čo najskôr.

Predtým však budete musieť urobiť niekoľko jednoduchých krokov:

1. Urobte foto poškodeného výrobku

Ak máte akékoľvek problémy s výrobkom nachádzajúcim sa v záručnej dobe, zdokumentujte ho. Vytvorte kvalitné fotografie poškodenia alebo vady výrobku – najlepšie z niekoľkých rôznych perspektív. To nám pomôže vyriešiť Váš problém.

2. Vyplňte formulár

Vyplňte všetky údaje správne v našom formulári, dôkladne popíšte poškodenie a skôr ako to odošlete pripojte ako prílohu fotografie. Po vyplnení formulára sa automaticky reklamácia odošle na naše reklamačné oddelenie.

Chceme, aby bola Vaša reklamácia spracovaná čo najskôr a aby ste Vy ako zákazník boli 100% spokojný. Preto vyplňte formulár reklamácii správne, čo výrazne urýchli proces.

3. Overenie poškodenia

Podľa vyplneného a odoslaného formulára sa náš pracovník na reklamácií oboznámi so situáciou a zhodnotí poškodenie produktu.

Nebojte sa! Naši špecialisti vedia, ktoré riešenie bude pre Vás najlepšie.

4. Spracovanie reklamácie

Reklamácia trvá 30 dní. Počas tejto doby sa snažíme zhodnotiť poškodenie a vyriešiť existujúci problém. Budeme vás informovať o aktuálnom stave reklamácie. Naším cieľom je čo najrýchlejšie vyriešiť tento problém.

5. Možnosti reklamovania

Náš pracovník Vám vyberie najlepšie možné riešenie Vašej reklamácie. Može to byť : výmena poškodeného tovaru alebo na celý výrobok Vám bude poskytnutá zľava.

Pre nás je dôležitá Vaša spokojnosť!

Reklamačný formulár