Reklamácia – 5 krokov k úspešnému zaslaniu reklamácie
Vyskytol sa problém so zakúpeným výrobkom na našom e-shope?
Rozumieme Vám. Preto Vám radi pomôžeme s reklamáciou. Pokúsime sa to vyriešiť čo najskôr.
Predtým však budete musieť urobiť niekoľko jednoduchých krokov:
1. Urobte foto poškodeného výrobku

2. Vyplňte formulár
Vyplňte všetky údaje správne v našom formulári, dôkladne popíšte poškodenie a skôr ako to odošlete pripojte ako prílohu fotografie. Po vyplnení formulára sa automaticky reklamácia odošle na naše reklamačné oddelenie.
Chceme, aby bola Vaša reklamácia spracovaná čo najskôr a aby ste Vy ako zákazník boli 100% spokojný. Preto vyplňte formulár reklamácii správne, čo výrazne urýchli proces.

3. Overenie poškodenia
Podľa vyplneného a odoslaného formulára sa náš pracovník na reklamácií oboznámi so situáciou a zhodnotí poškodenie produktu.
Nebojte sa! Naši špecialisti vedia, ktoré riešenie bude pre Vás najlepšie.

4. Spracovanie reklamácie

5. Možnosti reklamovania
Náš pracovník Vám vyberie najlepšie možné riešenie Vašej reklamácie. Može to byť : výmena poškodeného tovaru alebo na celý výrobok Vám bude poskytnutá zľava.
Pre nás je dôležitá Vaša spokojnosť!
